Aftonbladet svek Simon Helg - som får "porrkalsong" istället: "Har tjatat hål i huvet"

För nästan exakt ett år sen vann Hammarbys Simon Helg ett par kalsonger i Sportbladets populära webb-tv-program Laul Calling. Men den så kallade Laul-kallingen dök aldrig upp hemma hos Skogstorpssonen.
- För ett tag sen så erbjöd jag min högersko i utbyte mot en kalling, men den fick jag aldrig. Så jag undrar vad jag måste göra för att få en. Jag är väldigt sugen på att få en sån, säger Simon i programmet som går att se i sin helhet, med gästerna Johnny Ekström och Erik Niva här (bläddra till 33:25).
Istället får den förre IFK Eskilstunamittfältaren den så kallade "porrkalsongen", med nummer 69. En kroatisk försvarare, Dino Drpic, ville spela i tröja nummer 69 i sitt klubblag för att hylla sin glamourmodell-flickvän.
Vilket han inte fick.
Men i Laul Calling är numret tillåtet på den svara boxerkalsongen - som nu alltså tillhör Simon Helg.
Vad gjorde då Simon Helg för att få kalsongen?
- Han har ju tjatat hål i huvudet på mig, kommenterar Laul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0