Helg bäst på plan

Simon Helg fick enligt uppgift från Söderstadion priset som matchens bästa spelare i den allsvenska omstarten mot Trelleborg i dag.
Något första mål blev det inte den här gången heller - dock en målpass när Bajen vann med 2-1.
- Jag är jättenöjd med min insats. Det var ett tag sen jag kom upp i den här kapaciteten och ändå känner jag att det finns en hel del kvar att ge. Jag behöver verkligen få speltiden för det känns som att jag hela tiden blir bättre ju mer jag får spela. Det är naturligtvis jättekul att få starta matchen och det är viktigt för mitt eget självförtroende, säger Helg till SvenskaFans.com.
Hela intervjun med Helg efter matchen läser du här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0