Käcks nye lagkamrat - Ljungberg!

Den tidigare City-målvakten Jonas Käck ser ut att få fint sällskap på IS Halmias träningar.
I alla fall om han skyndar till hallänningarnas träningar så fort som möjligt.
Just nu befinner sig nämligen ex-landslagskaptenen och superstjärnan Fredrik Ljungberg i klubben!
- Eftersom jag känner både Abbe (Hintsa), Peter (tränare Lindau) och några andra i laget och har följt Halmia en del tyckte jag att det kunde vara kul, säger "Freddie" till Hallands-posten.
Ljungberg opererades strax före jul.
- Jag ligger långt före tidsschemat eftersom det normalt sett ska ta fyra månader innan jag är helt frisk. Därför gäller det naturligtvis att hålla igen och inte köra på för hårt så att det slår tillbaka, säger Seattle-mittfältaren.
Jonas Käck skall ju flytta till västkustmetropolen och ska enligt Folket vara på gång till Halmia i division 2.

UPPDAT.: Såg precis i de bägge tidningarna att man hade nyheten med och fått det bekräftat att Käcken faktiskt har varit på samma träning som Calvin Klein-modellen Freddie. Därmed blev denna text mindre relevant, även om den faktiskt publicerades på nätet före de båda tidningarna.

Kommentarer
Postat av: Peter

Intressant sak som hänt i Citys serie. Alegie Sosseh i HTFF har skrivit på treårs kontrakt med BOIS

2009-02-26 @ 12:46:01
Postat av: Tjena blixten...

tjena blixten...

2009-02-26 @ 15:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0